Hi chica's

 
 
Kände för en ny blogg, eller gammal haft denna förut så det var bara att logga in! 
 
Jag heter i alla fall Jennie, 17 år och bor i torslanda. Gillar att hitta på allt som alla tjejer gör, shoppa, mode, vänner, träning, mat Osv!        Jag har en pojkvän Adam som är prima, v. Har varit tillsammans i 2 år så det är ett tag! 
Har 4 djur och en är speciellt min, en katt som  heter Doris, hon är en ragdoll! Världens finaste!! Jag går på kitas gymnasium i centrala Göteborg! 
   Är väldig glad av mig oftast, och öppen för idéer och att testa nya saker. Jag älskar myskvällar med vänner, själv eller familjen sedan är fester alltid kul med! 
   Jag är en typisk mamma och pappas tjej också, är jämt med dom och kan säga ALLT till dem! Världens bästa! 



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback